فوت ۷۹۳ نفر بر اثر ابتلاء به ویروس کرونا

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد جان باختگان کرونا در کرمانشاه به ۷۹۳ نفر رسید و در حال حاضر روزی هفت نفر بطور میانگین فوت می‌کنند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: متأسفانه استان کرمانشاه شرایط مناسبی از لحاظ بیماری کرونا ندارد و در وضعیت قرمز به سر می‌برد و روزانه شاهد فوت هفت نفر به طور میانگین در استان هستیم.

او افزود: شهرستان کرمانشاه با ثبت ۴۴۰ فوتی بر اثر ابتلاء به کرونا بالاترین میزان جان‌باختگان ناشی از ویروس کرونا را در بین شهرستان‌های استان کرمانشاه دارا است و اسلام آباد غرب و هرسین به ترتیب با ۸۰ و ۴۴ جان‌باخته شهرستان‌های بعدی از نظر فوتی در اثر ابتلاء به کرونا هستند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۷۸۵ نفر در استان کرمانشاه جان باخته‌اند، تصریح کرد: شهرستان‌های دالاهو با ۱۰ نفر، قصر شیرین ۶ نفر و ثلاث باباجانی با چهار نفر کمترین میزان فوتی بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا را دارند.

او گفت: شهرستان‌های گیلانغرب، پاوه و اسلام آباد غرب در وضعیت فوق پر خطر قرار دارند و سایر شهرستان‌های استان کرمانشاه در شرایط قرمز هستند.

محمدی با اشاره به افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان و بستری شدگان مبتلا به بیماری کرونا در استان کرمانشاه، افزود: متأسفانه بعضی از مردم دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و استفاده از ماسک را که ساده‌ترین راه مقابله با ویروس کرونا است را نادیده می‌گیرند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار