اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در ۵ شهرستان استان اصفهان

۵ شهرستان اصفهان در فهرست شهرستان‌های بحرانی کرونا قرار دارند که بر اساس دستور رئیس جمهور از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید در آنها اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بر اساس دستور رئیس جمهور از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید در شهرستان‌های بحرانی کرونا اعمال می‌شود.

بر اساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی‌امنیتی ستاد ملی مقابله با کرونا، شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین‌شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد از استان اصفهان در این فهرست هستند.

بنابر اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی‌امنیتی ستاد ملی مقابله با کرونا در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلا به کرونا را دارند، از روز دوشنبه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال و درصورت لزوم در هفته بعدی هم این محدودیت‌ها تمدید خواهد شد.

آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا درروزگذشته، اظهار کرد: تعداد ۲۶۵ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس با علائم بالینی در بیمارستان‌های استان اصفهان بستری شدند.

او اضافه کرد: در همین زمان تعداد ۱۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مرکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی‌شان ترخیص شدند و لازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را بگذرانند.

اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بیدگل با تشخیص کرونا بستری هستند یک‌هزار و ۷۶۲ نفر است که از این تعداد ۳۴۷ نفر وضعیت وخیم‌تری دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو‌های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار