کشف ۵۹ کیلو گرم مواد مخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۵۹ کیلوگرم موادمخدر در ۲ عملیات پلیسی در شهرستان‌های بهشهر و چالوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر از سوی ۲ سوداگر مرگ در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را هنگام انتقال مواد مخدر از طریق محور مواصلاتی شرق استان شناسایی کردند.

سرهنگ ثقفی گفت: در عملیاتی ضربتی، با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهشهر متهمان که با جاساز کردن مواد مخدر در یک خودروی تریلی قصد انتقال آن به استان را داشتند، دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۴۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او از شناسایی و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در شهرستان چالوس نیز خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر از سوی این عاملان افیونی از طریق محور کندوان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چالوس قرار گرفت.

سرهنگ ثقفی ادامه داد: با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چالوس متهمان در هنگام انتقال مواد مخدر به این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۱۴ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: این عاملان سودجوی مواد مخدر نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او به مردم توصیه کرد: برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مبتلابه جامعه ناشی از مواد مخدر با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار