بررسی وضعیت مناطق ویژه اقتصادی در مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی گفت: اجماع خاصی در مجلس برای بررسی وضعیت مناطق ویژه اقتصادی شکل‌گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی آذری نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مجلس شورای اسلامی اجماع خاصی برای بررسی وضعیت مناطق ویژه اقتصادی شکل‌گرفته است، گفت: احتمال تشکیل یک فراکسیون نیز برای این مسئله وجود دارد تا مردم اقدامات را در قالب عمل ببینند.

او با تأکید بر اینکه یکی از اهداف مناطق ویژه اقتصادی رشد و توسعه شهر‌ها است، افزود: یکی از موارد مورد بررسی همین مسئله است، زیرا در وضعیت تحریم‌ها یک راهکار کم‌هزینه برای دولت به شمار می‌رود که نیازمند مساعدت دولت است.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پرونده ایجاد منطقه ویژه اقتصادی قوچان را از استانداری خراسان رضوی گرفته و در حال مطالعه آن هستم تا به راهکار‌های عملی دست پیدا کنیم.

آذری بیان کرد: در مسئله وزارت امور خارجه نیز بحث ایجاد منطقه ویژه اقتصادی برای شهر مرزی باجگیران نیز مطرح‌شده است.

او تصریح کرد: احتمال تشکیل یک فراکسیون در مجلس برای مناطق ویژه اقتصادی نیز وجود دارد، چون این مناطق، درمانی برای شهر‌های محروم به‌حساب می‌آید و مردم باید در قالب عمل و نه حرف، اقدامات را ببینند.

نماینده مردم قوچان و فاروج در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نظام اداری باید در چنین شرایطی که مردم دچار مشکلات فراوان به‌ویژه در حوزه اقتصادی شده‌اند حداقل باکم کردن سیستم کاغذبازی، پیگیر درخواست‌ها و نیاز‌های مردم باشند.
 
انتهای پیام//ف.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.