استقبال نکردن آمریکایی‌ها از تقابل بایدن و ترامپ/ مناظره انتخاباتی با کاهش میلیونی مخاطبان مواجه شد

آخرین مناظره ریاست‌جمهوری آمریکا در مقایسه با اولین مناظره نامزدهای انتخابات، با کاهش ۱۰ میلیونی مخاطبان روبه‌رو شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، دونالد ترامپ و جو بایدن برای آخرین بار شب گذشته در دومین مناظره ریاست جمهوری آمریکا شرکت کردند که آمار نشان می‌دهد این بار نسبت به اولین مناظره در اواخر ماه سپتامبر مخاطبان کمتری را جذب کرده است.

طبق اعلام نیلسن (شرکت آمار و داده‌های آمریکایی)، مناظره شب گذشته ۶۳ میلیون بازدیدکننده داشته است که کاهش ۱۴ درصدی (۱۰ میلیونی) و عدم استقبال آمریکایی‌ها نسبت به اولین مناظره با ۷۳.۱ میلیون مخاطب را نشان می‌دهد. در مقایسه‌ای دیگر، آخرین مناظره ریاست جمهوری در سال ۲۰۱۶ رقم ۷۱.۵ میلیون بازدید را ثبت کرده بود.

این آمار شامل تمامی شبکه‌ها از جمله ABC, CBS, NBC, Fox News, CNN می‌شود که این مناظره را پوشش دادند. شبکه فاکس نیوز با مجموع ۱۵.۴ میلیون بازدید در صدر این شبکه‌ها قرار دارد و شبکه ABC با ۱۱.۲ میلیون در جایگاه دوم است.

بیشترین میزان مخاطب برای مناظره ریاست جمهوری این کشور به مناظره چهارسال پیش ترامپ و هیلاری کلینتون باز می‌گردد که عدد ۸۴ میلیون را به ثبت رسانده بود. پیش سال ۲۰۱۶ بیشترین میزان بازدید مناظره این کشور به سال ۱۹۸۰ و تقابل جیمی کارتر و رونالد ریگان مربوط می‌شد.

مناظره اخیر با قسمت نخست تفاوت‌هایی داشت و از جمله آن می‌توان به خاموش بودن میکروفون طرف مقابل در هنگام صحبت دیگری بود. این دو نفر بار دیگر در مورد همه‌گیری کووید ۱۹، نژادپرستی و تغییرات اقلیمی و گرمایش جهانی صحبت کردند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
بیننده های بازی پرسپولیس-استقلال از این بیشتر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
به ما چه؟؟؟
آخرین اخبار