معرفی فرمانده جدید بسیج صدا و سیمای مرکز خوزستان

هوشنگ بهرامی نیا به عنوان فرمانده جدید بسیج اداره کل صدا و سیمای مرکز خوزستان معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طی مراسمی هوشنگ بهرامی نیا به عنوان فرمانده جدید بسیج اداره کل صدا و سیمای مرکز خوزستان معرفی شد و محمد مهدی رحمتی رئیس سازمان بسیج صدا و سیما گفت: بسیج نقش مهمی در تولیدات صدا و سیما داشته و باید تولید محتوا در بسیج مراکز در دستور کار قرار گیرد.

او ضمن تاکید بر ساخت و تولید آثار در تکریم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم افزود: بسیج سازمان رویکرد پایگاه محوری دارد و از هر گونه طرح و فیلمنامه کیفی حمایت و آماده برگزاری کارگاه‌های آموزشی است.

جانشین سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان نیز در این مراسم گفت: نشر و ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی و حمایت و پشتیبانی از اقدامات جهادی و عام المنفعه از سوی آحاد جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان بسیج صدا و سیما ادامه داد: همچنین بر تعامل و کمک بسیج این سازمان برای تولید محتوا و ساخت برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری تاکید شد.

مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان هم به تعامل و کمک بسیج سازمان صدا و سیما برای تولید محتوا و ساخت برنامه‌های گوناگون فرهنگی و هنری تاکید کرد.

در پایان این مراسم از خدمات حسن قاسمی، فرمانده پیشین قدردانی و هوشنگ بهرامی به عنوان فرمانده جدید بسیج سازمان صدا و سیمای مرکز خوزستان منصوب شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.