به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم انجام می شود؛

زیباسازی مدارس روستا‌های محروم قم

مسئول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم گفت:در حال حاضر زیباسازی مدارس دهستان‌های قمرود و قنوات در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محسن زینلی پور، مسئول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم با اشاره به این که یکی از فعالیت‌های کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم طرح زیباسازی محیطی مدارس در روستا‌های محروم است، اظهار کرد: این طرح با هدف ایجاد نشاط در میان دانش آموزان روستایی، انتقال پیام‌ها و مفاهیم اخلاقی، تربیتی و هنری و افزایش سرانه فضای سبز مدارس مناطق محروم استان اجرا می‌شود.

او با اشاره به این که طرح زیباسازی محیطی در مدارس دهستان‌های قمرود و قنوات در حال اجرا است، گفت: این طرح تاکنون در ۹ مدرسه در روستا‌های فرج آباد، حاجی آباد آقا، قلعه سلطان باجی، مبارک آباد، ملک قلعه، ملک آباد، دولت آباد و مدرسه ۱۵ خرداد قنوات انجام شده و زیباسازی پنج مدرسه دیگر نیز در حال انجام است.

مسئول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم افزود: این طرح شامل درختکاری و اصلاح و مرمت باغچه مدارس، دیوارنویسی با مضامین اخلاقی و تربیتی، نقاشی دیواری، رنگ آمیزی درب و پنجره‌ها و برخی تزئینات داخلی مدارس است که آثار بسیار خوبی را بر دانش آموزان مناطق محروم داشته است.

زینلی پور در پایان عنوان کرد: از تمام همشهریانی که دغدغه تعلیم و تربیت و یا خدمت به روستا‌های محروم را دارند و همچنین خیرین نیک اندیش، گروه‌های جهادی و... دعوت می‌کنیم برای ارتقای وضعیت تعلیم و تربیت و محرومیت زدایی از روستا‌های محروم قم  یاری گر ما در قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قم باشند.

منبع:فارس

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار