مسابقه خاطرات و زندگینامه شهید عسگری جمکرانی برگزار می شود

هم زمان با شهادت امام عسکری (ع) مسابقه آنلاین از خاطرات و زندگینامه شهید مدافع حرم مجید عسگری جمکرانی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت ‌الاسلام موحد،دبیر ستاد برگزاری سومین سالگرد شهید مجید عسگری جمکرانی اظهار کرد: کانون فرهنگی شهید صالحی قم هم زمان با  شهادت امام عسکری علیه السلام و سومین سالگرد معلم شهید مدافع حرم مجید عسگری جمکرانی برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

او در ادامه از برگزاری مسابقه آنلاین از خاطرات و زندگینامه شهید مدافع حرم مهندس مجید عسگری جمکرانی به صورت مجازی خبر داد و گفت:علاقه مندان برای آشنایی با راه و روش زندگی شهید مجید عسگری  در قالب خاطرات  در فضای مجازی به نشانی @shahidasgariejamkarani در پیام رسان تلگرام مراجعه نمایند.


مسئول کانون شهید صالحی با تاکید بر ضرورت الگوگیری جوانان از راه و سبک زندگی شهدا،  افزود:  برگزاری مسابقه آنلاین از خاطرات و زندگینامه شهید عسگری به نشانی https://survey.porsline.ir/s/AKl ۵ X ۱۷/ دنبال می شود.


دبیر ستاد برگزاری سومین سالگرد شهید عسگری ادامه داد: به رسم یادبود هدایایی نیز به شرکت‌کنندگان و برگزیدگان اهدا خواهد شد.


او آماده‌سازی و انتشار کلیپ‌هایی از مستند زندگینامه شهید عسگری از زبان دوستان و خانواده شهید، در فضای مجازی و پیام‌رسان ایتا به نشانی @tarhe_parvaz خبر داد.


موحد برگزاری مراسم یادواره شهید به صورت مجازی باسخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین استاد میرزا محمدی و مداحی حاج علی حبیب‌زاده را از دیگر برنامه‌های سالگرد شهادت مجید عسگری عنوان کرد.

مجید عسگری جمکرانی از معلمان هنرستان شهدای چهارمردان قم در رشته رایانه، طلبه حوزه علمیه و از خادمان افتخاری حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران، عضو بسیج آموزش و پرورش و عضو داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر بود.

مسابقه خاطرات و زندگینامه شهید عسگری جمکرانی برگزار می شود


این شهید بزرگوار در مردادماه سال ۱۳۵۳ در شهر مقدس قم متولد شد و در جریان آزادسازی شهر بوکمال از آخرین پایگاه‌های داعش در سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد و ۳ فرزند از این شهید به یادگار مانده است؛ شهید عسگری ۸ سال سابقه تحصیل در حوزه علمیه قم را داشت.


شهید عسگری جمکرانی در ششم آذرماه سال ۱۳۹۶ در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) به شهادت رسید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عالی روحش شاد
۲۱:۲۳ ۰۴ دی ۱۳۹۹
همیشه زندگی نامه شان را مطالعه مکنم