اعطای سردوشی به اولین سربازان مرکز آموزش بم+ تصاویر

مراسم تحلیف و اعطای سردوشی به اولین سربازان دوره آموزشی مرکز آموزش بم، امروز با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم تحلیف و اعطای سردوشی به اولین سربازان دوره آموزشی مرکز آموزش بم صبح امروز با حضور سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان، امام‌ جمعه و فرماندار بم برگزار  شد.

 

 

اعطای سردوشی به اولین سربازان دوره آموزشی مرکز آموزش بم

 در این مراسم سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اولین دوره آموزشی مرکز آموزش شرق استان کرمان در شهرستان بم دوره آموزشی یک ماهه خود را با موفقیت گذرانده اند و  امروز مراسم تحلیف و سردوشی به سربازان برگزار شد.

اعطای سردوشی به اولین سربازان دوره آموزشی مرکز آموزش بم

او افزود: در مرکز آموزش انتظامی شهرستان بم در شرق استان کرمان، آموزش سربازان به صورت بومی صورت می گیرد و در آینده آموزش درجه داری و یگان‌های تکاوری در این مرکز انجام خواهد شد.

سردار ناظری بیان کرد: وجود مرکز آموزش شهرستان بم  یک فرصت مناسب است و همه سربازان غایب که به دلیل مشکلات به خدمت سربازی اعزام نشده اند، می توانند از این امکان استفاده کنند و ناجا تسهیلات ویژه‌ای برای مشمولان غایب در نظر گرفته است و مشمولان سنواتی غایب بخشیده خواهند شد.

اعطای سردوشی به اولین سربازان دوره آموزشی مرکز آموزش بم

او بیان کرد: دوره آموزش کوتاه و یک ماهه شده است و سربازانی که زودتر از زمان اعزام به خدمت سربازی اقدام کنند، از تسهیلات ویژه‌ای برخور ار خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: با مشمولان فراری که با وجود تسهیلات به خدمت خود را معرفی نکنند با کمک دستگاه قضایی برخورد خواهد شد و دستگیر می شوند. 

 او افزود: برای همه مشمولان فراری برای خدمت سربازی پیامک ارسال شده است. 

اعطای سردوشی به اولین سربازان دوره آموزشی مرکز آموزش بم

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار