سرمازدگی عامل گرانی گوجه‌فرنگی در همدان

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان گفت: سرمازدگی عامل گرانی گوجه فرنگی در همدان شده است.

سرمازدگی عامل گرانی گوجه‌فرنگی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،رضا البرزی رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان در این باره بیان کرد: سرمازدگی محصولات در هفته‌های گذشته سبب گرانی گوجه فرنگی در همدان شده است.

اوبا اشاره به اینکه قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در بازار همدان بین ۷ تا ۱۲ هزار تومان است، اظهار داشت: در روز‌های آینده قیمت این محصول کاهش خواهد یافت.

اوبا بیان اینکه سرمازدگی سبب از بین رفته بوته‌های گوجه فرنگی در استان شده است، افزود:با ورود گوجه از مناطق گرمسیر کشور شاهد روند کاهشی قیمت این نوع کالا خواهیم بود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بارهمدان با بیان اینکه قیمت میوه و تره بار بر اساس میزان عرضه و تقاضا در بازار تعیین می‌شود، گفت: معمولا در روز‌های پس از تعطیلات و مناسبت‌ها با افزایش قیمت میوه مواجه می‌شویم.


البرزی قیمت میوه‌های پاییزی مانند سیب، پرتقال و نارنگی را بین ۷ تا ۱۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: هزینه تمام شده تولید هر کیلو میوه نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان درباره افزایش قیمت پیاز هم گفت و افزود: هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تولید و تامین پیاز وجود ندارد و گرانی آن بخاطر دسته‌ای از عوامل سودجو و وجود دلالان است.

البرزی از نظارت بازرسان اتحادیه و اتاق اصناف بر وضعیت بهداشتی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار میوه و تره بار همدان خبر داد و گفت: با واحد‌هایی که فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.