نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

۵۳ درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات این بیمه بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی رجبی مدیرکل ارزیابی و تعالی خدمات درمان سازمان تامین اجتماعی کشور در آیین  تودیع و معارفه مدیر درمان تامین اجتماعی گیلان گفت: ۵۳ درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات این بیمه بهره مند می‌شوند.

او افزود: در راستای افزایش خدمات رسانی به بیماران امسال ۵۵۱ تخت به بیمارستان‌های تامین اجتماعی کشور اضافه می‌شود و بر اساس تفاهم نامه همکاری با وزارت بهداشت، ۶۹ شهر از سراسر کشور از سوی تامین اجتماعی برای خدمات بیشتر به بیمه شدگان این سازمان تجهیز می‌شود.

مدیرکل ارزیابی و تعالی خدمات درمان سازمان تامین اجتماعی کشور گفت: ۶ میلیون از بیمه شدگان تامین اجتماعی در روستاها ساکن هستند که می‌توانند از مزایای مراکز بهداشت روستا در آینده نزدیک به صورت رایگان بهره مند شوند.

رجبی همچنین از تجهیز بیمارستان‌های بالای ۳۲ تخت تامین اجتماعی در کشور به سی تی اسکن خبر داد و افزود: تا پایان سال این بیمارستان ها به سی تی اسکن مجهز می‌شود.

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان هم در این مراسم گفت: ۴۳۰ هزار نفر در گیلان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که به همراه افراد تحت تکفل به یک میلیون ۲۵۰ هزار نفر می‌رسد که ۵۵ درصد افراد استان را شامل می‌شوند.

او  افزود: ۱۳۸ هزار نفرمستمری بگیر در گیلان ماهیانه ۳۶۰ میلیارد تومان مستمری دریافت از تامین اجتماعی دریافت می‌کنند.

در پایان این مراسم رضا قنبر پور مقدم به عنوان سرپرست درمان تامین اجتماعی گیلان منصوب و از زحمات  ۱۲ ساله محمد حسین شهدی نژاد قدردانی شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.