قدردانی فرمانده انتظامی ایلام از مردم و مسئولان در راستای هفته نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان ایلام با صدور پیامی از ابراز محبت مردم و مسئولان در راستای تبریک هفته نیروی انتظامی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام با صدور پیامی از ابراز محبت مردم و مسئولان در راستای تبریک هفته نیروی انتظامی، قدردانی کرد.

در پیام سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام آمده است:

برخود لازم می‌دانم به نمایندگی از طرف کارکنان و همسنگران خودم در فرماندهی انتظامی استان ایلام، از پیام‌ها و حضور‌های گرم و صمیمی نماینده، ولی فقیه استان، استاندار، اعضاء شورای تامین استان، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع)، صدا و سیما، اصحاب رسانه، مدیران کل ادارات و سازمان‌ها، مردم شریف و ولایتمدار استان که به مناسبت هفته ناجا با صدور پیام‌های دلگرم کننده و همچنین حضور سبزشان به منظور تبریک هفته ناجا اقدام کرده اند تشکر و قدرانی نمایم.

امسال و همزمان با هفته نیروی انتظامی، شاهد همراهی و همکاری خوب اصحاب رسانه در پوشش خبری برنامه‌های انتظامی استان بودیم و انصافاٌ همه رسانه‌ها اعم از خبرگزاری ها، سایت‌های خبری، رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب، مجازی و ... بخشی از ظرفیت خود را برای معرفی اقدامات و خدمات پلیس اختصاص دادند.

بی تردید توجه و عنایت ویژه‌ای که همه شما به خادمان خود در نیروی انتظامی مبذول فرموده اید سرمایه‌ای معنوی و بی بدیل برای یکایک فرماندهان، مدیران، کارکنان و مأموران سخت کوشی است که تا دورترین نقاط این استان به خدمت مشغول هستند.

امیدوارم با همکاری و همدلی و اطاعت محض از مقام عظمای ولایت، و با کمک همکارانم در انتظامی استان ایلام بتوانیم، امنیت و آرامشی را که زیبنده این آب و خاک مقدس است را فراهم کرده و برای تحقق آن از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.