تزریق واکسن آنفلوآنزا در زندان های خراسان رضوی آغاز شد

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی وتربیتی خراسان رضوی گفت: طرح ایمن‌سازی و تزریق واکسن آنفلوآنزا به زندانیان و کارکنان واجد شرایط زندان ها مطابق دستورالعمل های وزارت بهداشت در شهرستان های خراسان رضوی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید سرباز جانفدا مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: طرح ایمن‌سازی و تزریق واکسن آنفلوآنزا به زندانیان و کارکنان واجد شرایط زندان ها مطابق دستورالعمل های وزارت بهداشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دیگر دانشگاه‌ها و مراکز بهداشت در شهرستان های خراسان رضوی آغاز شد.
 
او افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح سلامت گروه‌های هدف و در مرحله نخست در زندان مشهد و با همکاری دانشکده علوم پزشکی این شهرستان اجرا شد.
بیشتربخوانید


مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی ادامه داد: با شروع فصل سرما و شیوع بیماری‌های ویروسی مرحله نخست اجرای این طرح برای گروه‌های ویژه شامل سالمندان، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، مادران باردار و شیرده و همچنین افرادی که در خطر ابتلا به بیماری‌های عفونی قرار دارند و نیز کارکنان زندان‌ها که طبق دستورالعمل اعلامی به طور مستقیم با زندانیان در ارتباط هستند آغاز شده است.

 
منبع:ایرنا
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.