آتش در کلرادوی آمریکا همچنان شعله می‌کشد

آتش‌سوزی مهیبی که در ایالت کلرادوی آمریکا آغاز شده به سرعت گسترش یافته و تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار جریب از زمین‌های منطقه را با خاک یکسان کرده است.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه تلویزیونی سی ان ان اعلام کرد آتش سوزی که در مناطق شرقی کلرادو آغاز شده بود، به سرعت ۱۷۰ هزار جریب از زمین‌های این منطقه را دربرگرفت و اکنون به دومین آتش سوزی بزرگ در تاریخ کلرادو تبدیل شده است.

شعله‌های آتش در کلرادو هزاران تن از ساکنان این منطقه را وادار کرده است که خانه‌هایشان را ترک کنند و از منطقه بگریزند و در طول شب جاده‌های کلرادو با ترافیک سنگین ساکنانی مواجه شدند که تلاش می‌کردند از شعله‌های آتش فرار کنند. «رادی کمبل» یکی از ساکنان منطقه کلرادو گفت: با چشمان مان شاهد سوختن خانه‌های دوستانمان بودیم.

«کِی براون» یکی دیگر از ساکنان کلرادو است که از طریق دوربین مداربسته سوختن خانه اش را در آتش دیده است. وی گفت: واقعا وحشتناک بود. تماشای این صحنه وحشتناک بود.

یکی از مسئولان محلی گفت: شروع و گسترش آتش سوزی در کلرادو بسیار سریع بود و خسارات و خرابی‌های ناشی از آن بسیار گسترده است.

دومین آتش سوزی بزرگ تاریخ کلرادو همچنان ادامه دارد. کاهش دمای هوا امیدواری‌هایی را برای مهار آتش ایجاد کرده است، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که وزش باد در این منطقه تشدید خواهد شد که می‌تواند وضع موجود را بحرانی‌تر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار