تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در شیراز

جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شیراز از تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونایی در شیراز تا ۹ آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حقیقی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شیراز اظهار کرد: محدودیت‌های کرونایی که از ۲۳ مهرماه تا دوم آبان ماه ۹۹ در شهرستان شیراز اعمال شده بود به علت اوج گرفتن ابتلای مردم به بیماری کووید ۱۹، به مدت یک هفته دیگر یعنی تا ۹ آبان ماه ۹۹ تمدید شد.

او تصریح کرد: مصادیق اعمال محدویت شامل مکان‌هایی از جمله دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، مدارس شبانه روزی، زبان سرا‌ها و کتابخانه‌ها است که این مراکز باید آموزش‌های خود را به شکل مجازی برگزار کنند.

جانشین رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان شیراز همچنین با اشاره به تعطیلی کامل دانشگاه‌ها، مدارس، استخر‌های سرپوشیده، سینما‌ها و سالن‌های تئاتر، موزه‌ها و باغ موزه‌ها، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی و باشگاه‌های بدنسازی و برخی رشته‌های ورزشی پربرخورد مانند کشتی، کاراته و جودو، افزود: برگزاری هر گونه مراسم مذهبی، همایش، ختم و برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی تا تاریخ اعلام شده، ممنوع است.

عبدالرسول حقیقی با اشاره به لزوم رعایت مفاد مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا، اضافه کرد: تالار‌های پذیرایی، کافی شاپ‌ها و قهوه خانه‌ها نیز تا ۹ آبان ماه ۹۹ تعطیل بوده و رستوران‌ها، فست فودها، آب میوه و بستنی فروشی‌ها فقط به شکل بیرون بر امکان ارائه خدمات به مردم شهرستان شیراز را خواهند داشت.

او، از مردم شهرستان شیراز خواست تا به منظور حفظ سلامت خود و خانواده و عبور از پیک پائیزه بیماری کرونا، در رعایت بیش از پیش اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی دقت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار