زنان نقش مادر و همسر در کانون خانواده دارند

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه، زنان را در نقش مادر و همسر در کانون خانواده، فعال اجتماعی در جامعه و بازار کار؛ پیشگامان جدی خودمراقبتی و حفاظت از اعضای خانواده و جامعه در پیشگیری از بیماری کرونا دانست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ زهره رستمی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه گفت : زنان با گشاده‌رویی و اراده‌ای قوی در بخش‌های مختلف کادر درمانی شبانه‌روز در مقابله با بیماری کرونا در تلاش هستند و نقش مهم و حیاتی در این زمینه برعهده دارند.

او با بیان اینکه کادر درمانی در مقابله با بیماری کرونا کار جهادگونه و مشقت باری متحمل شدند از تلاش‌های آنان قدردانی کرد و بهترین هدیه به جامعه سلامت را رعایت پروتکل‌های بهداشتی دانست.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمانشاه از خدمات بانوان مشاور و مددکار کلانتری‌های شهرستان کرمانشاه تجلیل کرد و نقش مددکاران را در راستای رفع مشکلات بسیار ارزشمند دانست.

رستمی ادامه داد: بسیاری از مشکلات پیش آمده در خانواده‌ها حاصل یک سوء تفاهم است که افراد از حل آن عاجز مانده و اینجاست که مددکاران و مشاوران با ورود به قضیه به رفع آن می‌پردازند و خانواده را از فروپاشی نجات می‌دهند.

مدیرکل امور زنان استانداری کرمانشاه افزود: در هفت ماه گذشته از سال ۹۹ بیش از ۶ هزار و ۷۵۰ مورد از پرونده‌های ارجاع شده به مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس و کلانتری‌ها که ۷۲درصد کل پرونده‌ها را شامل می‌شود منجر به مصالحه شده که جای تقدیر فراوان دارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار