رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، تعرض به حق سلامت دیگران است

فرماندار شهرستان دالاهو گفت : ۸ ماه مجاهدت خستگی ناپذیر مجموعه بهداشت و درمان کشور، اوج فداکاری این عزیزان و نقطه عطفی در تاریخ این مجموعه است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدی فرماندار شهرستان دالاهو گفت : پزشکان، پرستاران، ماما‌ها و سایر دست اندرکاران صیانت از سلامت مردم، سرمایه‌های ارزشمند امروز و فردای کشور هستند.

او گفت : همه ما مکلفیم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حفظ و تداوم خدمت این سرمایه‌های عزیز، سهیم باشیم.

محمدی افزود : بهبود صورت‌های تاول زده ناشی از استفاده مداوم از ماسک‌های مخصوص مجموعه شریف بهداشت و درمان، رفع خستگی ناشی از ماه‌ها کار و تلاش بی وقفه و شبانه روزی، جلوگیری از کمبود فضای لازم برای بستری نمودن بیماران کرونایی، همت و همراهی و احساس مسئولیت همه ما را طلب می‌کند.

او افزود : مجموعه بهداشت و درمان با فداکاری برای صیانت از سلامت ما جان را بر کف گرفته اند، روا نیست ما با بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی که خودبه خود افزایش شیوع بیماری کرونا را در پی خواهد داشت، بر آلام این عزیزان بیافزاییم.

محمدی ادامه داد : شیوع ویروس کرونا به مرحله خطرناکی رسیده است و بی توجهی به هشدار‌های مجموعه متولی مبارزه با این ویروس، یعنی به استقبال خطر رفتن و خود و دیگران در معرض ابتلا قرار دادن و تعرض به حق سلامت همشهریان است.

او افزود : خاضعانه از مردم شریف و بزرگوار شهرستان دالاهو استدعا دارم با زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز جدی از حضور در مراسم عزاداری و همچنین مراسم شادی، نقش مثبت خود را در این مقطع کماکان ادامه دهند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار