بوحمدان به تراکتور می پیوندد

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن در روزهای آینده با تراکتور قرارداد می بندد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید بوحمدان هافبک دفاعی فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن بعد از توافق صورت گرفته توانست رضایت نامه اش را از این باشگاه بگیرد و از سبزپوشان اصفهانی جدا شود.  

بوحمدان مورد توجه باشگاه تراکتور برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال است به همین علت این بازیکن به محض جدایی از ذوب آهن راهی تبریز شد تا  مذاکرات نهایی را با  مسئولان تراکتور برای پیوستن به سرخپوشان تبریزی انجام بدهد و قراردادش را امضا کند.

همچنین در حالی که گفته می‌شد قرار است بوحمدان با اکبر ایمانی هافبک تراکتور معاوضه شود، اما علیپور مدیرعامل باشگاه تراکتور این موضوع را تکذیب کرد.  

علیپور در این باره گفت: در فضای مجازی مطرح شده است که مذاکراتی صورت گرفته تا اکبر ایمانی را به باشگاه ذوب آهن بدهیم و بوحمدان را بگیریم، اما من این موضوع را تکذیب می‌کنم. ما با بازیکنی که بار‌ها گفته که همه زندگی ام تراکتور است، به طور حتم بی مهری در حقش نمی‌کنیم. ایمانی بازیکن بزرگی محسوب می‌شود و او متعصب و جنگنده برای تیم تراکتور است. افرادی که این شایعات را رواج می‌دهند هدفشان را نمی‌دانم، اما هر هدفی برای خودشان داشته باشند حداقل تا زمان حضورم در تراکتور این حاشیه‌ها در روند تیمی ما تاثیری نخواهد داشت. ایمانی به همراه سایر بازیکنان دست به دست هم می‌دهند تا دل هواداران را شاد کنند.  

او بیان کرد: بوحمدان مد نظر منصوریان است و در صورتی که شرایط مالی اش را بتوانیم فراهم کنیم و به لحاظ فنی مورد تایید کادر فنی باشد ممکن است این بازیکن به تراکتور اضافه شود، اما پیوستن او به تیم ما هیچ گونه ارتباطی به اکبر ایمانی ندارد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار