موافقت استاندار خوزستان با ساخت جاده ایذه - لردگان

استاندار خوزستان گفت: موافقت ساخت جاده اهواز - ایذه به لردگان با هزینه‌ای در حدود یکهزار و ۱۵۰ میلیارد تومان تصویب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: موافقت ساخت جاده اهواز-ایذه به لردگان با هزینه‌ای در حدود هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان تصویب شد و با توجه به اینکه تأمین منابع این پروژه به عهده بانک‌ها است شاهد سرعت بالای اجرای کار خواهیم بود.

او افزود: ۴۰۰ میلیارد تومان از این مبلغ را بانک رفاه، ۲۰۰ میلیارد تومان را بانک ملی و ۱۵۰ میلیارد تومان را هم بانک صادرات و باقی مانده را هم دولت تامین خواهد کرد.

شریعتی بیات داشت: این کار به زودی شروع خواهد شد و با توجه به اینکه تأمین منابع این پروژه به عهده بانک‌ها است شاهد سرعت بالای اجرای کار و در پی آن شاهد پیشرفت، توسعه و آبادانی شمال استان خوزستان خواهیم بود.

استاندار خوزستان ادامه داد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با نماینده، ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان و رئیس مجمع نمایندگان و دیگر مسئولان سعی می‌کنیم در انجام کار‌هایی که در جهت رفاه، آبادانی، توسعه و اصلاح زیرساخت‌های استان است گام برداشته و به نظام اسلامی که منشأ خدمات زائدالوصف بوده و پیشتاز در خدمات رسانی به محرومان و همه آحاد مردم بوده کمک کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.