رئیس جمعیت هلال احمر خبر داد؛

اجرای طرح آمرانه سلامت از ۵ آبان در سراسر کشور

همتی از آغاز اجرای طرح آمرانه سلامت جمعیت هلال احمر از فردا (دوشنبه ۵ آبان ماه) در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به آغاز طرح آمرانه سلامت از روز (دوشنبه ۵ آبان ماه)، اظهار کرد: در این طرح از ظرفیت جوانان و داوطلبان پرشور و همراهان همیشه جمعیت هلال احمر استفاده خواهد شد، این طرح در مراکز استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور به صورت همزمان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح تمام ظرفیت‌ها به کار گرفته شده است، افزود: طرح آمرانه سلامت به منظور آموزش همگانی و همراه کردن هموطنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از بیماری همه گیر کرونا اجرا خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: تلاش خواهد شد تا با اجرای این طرح کمبودهای موجود در زمینه ماسک و لوازم حفاظت شخصی به حداقل برسد و اقلام مورد نیاز شهروندان در اختیارشان قرار گیرد.

همتی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر بحث معیشت، افزود: ۸۰ هزار بسته غذایی در ۱۰ ماه اخیر از محل کمک‌های اعطایی به جمعیت هلال احمر در میان افراد نیازمند کشور توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: هلال احمر آمادگی دارد تا پل رابطی بین افراد دارا و نیازمند و آسیب دیده بر اثر ویروس کرونا باشد، تا هر چه سریع‌تر مشکلات هموطنانمان حل شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار