برتر شدن سواد آموز کهگیلویه و بویراحمد در مسابقه کشوری انشاءنویسی

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: زهرا خواهانی فرد سوادآموز استان از شهر یاسوج موفق به کسب رتبه برتر مسابقه کشوری انشاءنویسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید حمدالله خواهش نیک معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسابقه انشاءنویسی پرسش مهر ریاست جمهوری ویژه سوادآموزان به صورت ملی و با موضوع نشاط و شادابی در محیط های یادگیری برگزار شد. 

خواهش نیک افزود: این مسابقه ویژه سوادآموزان دوره انتقال سراسر کشور بوده و ۹۶۲ نفر از کهگیلویه و بویراحمد نیز در آن شرکت کردند. 

او بیان کرد: پس از ارزیابی های انجام شده سه نفر به عنوان برترین ها در  این استان انتخاب و آثار آنها به دبیرخانه کشوری در سازمان نهضت سوادآموزی ارسال شد. 

خواهش نیک گفت: این سه برگزیده شامل زهرا خواهانی فرد از یاسوج، سمانه کریمی از گچساران و عظیمه شکوفه از لنده هستند که به  زودی از آنها تجلیل می شود. 

او افزود: لوح تقدیری از سوی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور برای زهرا خواهانی فرد صادر شده که به زودی در آیینی از او و مربی ایشان پریا سهیلا تجلیل خواهد شد. 

بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ نرخ باسوادی گروه سنی ۱۰ تا ۴۹ سال در کهگیلویه و بویراحمد ۹۲.۷ درصد است. 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.