انجام ۱۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی ۲۴ ساعت گذشته در اهواز

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات با تلاش آتش نشانان طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انجام ۱۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات طی دیروز با تلاش آتش نشانان گفت: ساعت ۴ و ۱۱ دقیقه بامداد، با تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، تصادف شدید ۲ دستگاه خودرو پراید و تریلی کشنده در مسیر فلکه بقایی به سمت ام الطمیر اعلام شد.

او افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با چیدمان علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه، راننده خودرو پراید را که دچار مصدومیت شده بود، به وسیله ابزار تخصصی و نجات از داخل خودرو خارج به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

قنبری با اشاره به برخورد یک دستگاه خودرو پژو آردی با گاردریل در مسیر جاده ساحلی حد فاصل فلکه قوری به سمت فلکه مالیات ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه بامداد بیان داشت: تیم عملیات امداد و نجات آتش نشانی به محض دریافت گزارش حادثه ۴ دقیقه بعد در محل حاضر شده و مشغول امداد رسانی و ایمن سازی محیط شدند و راننده مصدوم را به عوامل اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به برخورد خودروی سنگین با کابل برق که منجر به کشیدگی لوله مهار کابل و ریزش دیوار بر روی علمک گاز در منطقه حصیرآباد خیابان ۳ اصلی ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی محل از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند.

او اظهار داشت: آتش سوزی منازل مسکونی در منطقه کمپلو شمالی ساعت ۱۲ و ۲۳ دقیقه، منطقه گلستان ساعت ۱۲ و ۳۱ دقیقه، نبش خیابان قنادان ساعت ۱۶ و ۴۲ دقیقه، کوی ستایش ساعت ۲۱ و ۲۲ دقیقه و همچنین حریق موتور سیکلت در منطقه عامری ساعت ۱۳ و ۲ دقیقه با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار شد.

قنبری در ادامه به عملیات نجات از آسانسور در منطقه کیان آباد و نجات محبوسین در اماکن مسکونی در مناطق مهدیس و پردیس اشاره کرد و گفت: آتش نشانان در این عملیات‌ها ۷ شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.