معارف ناب دفاع مقدس نباید فراموش شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: معارف ناب دفاع مقدس نباید فراموش شوند و اگر به دنبال آینده‌ای سربلند هستیم باید از فرهنگ، آرمان و ارزش‌های دفاع مقدس درس بگیریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با فرمانده سپاه انصارالمهدی زنجان و مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در زنجان، هدف از بزرگداشت  هفته دفاع مقدس را ترویج و تبیین فرهنگ ناب دفاع مقدس به نسل های  آینده خواند و گفت: معارف ناب و فرهنگ بی بدیل دفاع مقدس و داشته‌هایمان نباید فراموش شوند و اگر به دنبال آینده‌ای سربلند هستیم باید به فرهنگ، آرمان و ارزش‌های دفاع مقدس رجوع کرده و از آن درس بگیریم.
 
او وظیفه رسانه‌ها بویژه صدا و سیما را در زنده نگه داشتن مفاهیم دفاع مقدس سنگین و خطیر دانست و افزود: برنامه ریزی منسجم، گسترده و هماهنگ برای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بسیار مهم و ضروری بود و رسانه استانی با درک اهمیت این رویداد تاریخی و مهم برنامه‌های متنوع و جذابی را در ایام هفته دفاع مقدس تولید و پخش کرد.

فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان هم در این دیدار گفت: انعکاس برنامه‌های فرهنگی بویژه تولیدات مرتبط با مدافعان مرز‌های عزت و شرف از هر قشر و صنف به خصوص در ایام هفته دفاع مقدس تأثیر بسزائی در تقویت بنیان‌های اعتقادی و اتحاد جامعه دارد.

سردار کرمی افزود: باید قدردان این ملت که در عرصه‌های مختلف با حضور حماسی خود نقش‌آفرینی کردند باشیم و فراموش نشود که اتکا به خداوند، مردم و استفاده از ظرفیت‌های داخلی همیشه برای ما موفقیت‌آمیز است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.