احتمال قرنطینه مجدد در فرانسه در پی شیوع کرونا

دولت فرانسه احتمال قرنطینه مجدد را به منظور مقابله با شیوع دوباره کرونا منتفی نمی‌داند.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، وزیر مشاور در امور فناوری دیجیتال در کابینه فرانسه روز یکشنبه اعلام کرد دولت فرانسه احتمال قرنطینه مجدد را به منظور مقابله با شیوع مجدد کرونا منتفی نمی‌داند.

این عضو کابنیه فرانسه در گفت‌وگو با فرانس انفو در پاسخ به سوال مجری درباره قرنطینه مجدد تاکید کرد:" در این شرایط هیچ احتمالی منتفی نیست. دولت برای اقدامات بعدی مطابق با تغییر و تحولاتی که در وضعیت شیوع ویروس اتفاق می‌افتد، تصمیم‌گیری خواهد کرد؛ بنابراین هیچ احتمالی در این شرایط منتفی نیست. "

فرانسه روز جمعه به هفتمین کشور جهان تبدیل شد که بیش از یک میلیون مورد ابتلا به کووید-۱۹ ثبت کرده است. مقامات بهداشتی فرانسه این هفته به منظور مهار شیوع ویروس کرونا مقررات منع آمد و رفت به اجرا گذاشتند.

این تدابیر محدود کننده در پنجاه و چهار منطقه فرانسه و همچنین منطقه پلینزی که در مجموع ۴۶ میلیون نفر را در خود جای داده اند، به اجرا گذاشته می‌شود.

وزارت بهداشت فرانسه روز شنبه با ثبت بیش از ۴۵ هزار مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ طی ۲۴ ساعت رکورد جدیدی را ثبت کرد.

شمار کلی موارد ابتلا به کووید-۱۹ از آغاز ظهور ویروس کرونا در فرانسه به یک میلیون و ۸۶ هزار و ۴۹۷ نفر رسیده و این در حالی است که تا کنون ۳۴ هزار و ۶۴۵ نفر در این کشور بر اثر کووید-۱۹ جان باخته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۳۰ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
با حضرت رسول الله ص حضرت محمد مصطفی ص پیامبر اکرم رحمت للعالمین پیامبر اکرم مهربانیها و نیکیها پیامبر اکرم انسانساز خردمند بصیر دین اسلام ناب محمدی ص هر که در افتاد ور افتاد و به هزاران درد و بلیات سخت و خشن آسمانی و زمینی و امراض جسمی و روحی لاعلاج سخت و مرگی سخت و جهنم اسفل السافلین با خار و خفت و ذلت دچار خواهند شد .
والسلام و صلوات التماس دعا .
لبیک یا رسول الله ص : لبیک یا بقیه الله الاعظم عج .
آخرین اخبار