لزوم راه اندازی اتاق گفت و گوی اولیا و مربیان در مدارس اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز راه اندازی اتاق گفت و گوی اولیا و مربیان در مدارس تحت پوشش این ناحیه آموزشی را یک ضرورت دانست.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهمیت گفت و گوی اولیا و مربیان به منظور حل مشکلات مدارس گفت: راه‌اندازی اتاق هم‌اندیشی اولیا در مدارس ضروری است.

او با تاکید بر اینکه مدیران مدارس باید از ظرفیت‌های معنوی اولیا در مدارس استفاده کنند، افزود: هیچ دستگاهی به اندازه آموزش و پرورش با خانواده‌ها ارتباط ندارد و باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد.

نیسی گمراوی اظهار داشت: اتاق گفت و گوی اولیا در مدارس منجر به افزایش میزان مشارکت اولیا در انجام فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و تربیتی در مدرسه، توسعه تعامل اولیا با مدرسه، ارائه خدمات مشاوره‌ای، تعامل خانواده‌ها با مدارس به منظور تسهیل در فرآیند یادگیری و یاددهی می‌شود.

به گفته مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، بیش از ۴۰ اتاق گفت و گوی اولیا و مربیان در مدارس سطح این ناحیه و همزمان با هفته پیوند اولیا و مربیان افتتاح و راه اندازی شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.