راه‌اندازی نمایشگاه نیازمندی‌های صنایع آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از راه‌اندازی نمایشگاه نیازمندی‌های صنایع استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حبیب امین‌زاده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی در مراسم افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های تولید و سرمایه‌گذاری استان هدف از راه‌اندازی مرکز فوریت‌های تولید و سرمایه‌گذاری را کاهش بروکراسی اداری، تسهیل ارتباط میان تولیدکنندگان و دستگاه‌های اجرایی و تسریع در تصمیم‌گیری‌های این بخش عنوان کرد و گفت: در این مرکز نیازمندی‌ها و مشکلات بخش صنعت و تولید شناسایی شده و به دستگاه‌ها منعکس می‌شود.

او افزود: نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مستقر در این مرکز از طریق شماره تماس ۳۵۲۱۱۱۱۱ به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت پیام‌های تولیدکنندگان، صنعتگران و سرمایه‌گذاران هستند.

او گفت: تاکنون ۳۰۰ پرونده واحد‌های صنعتی و تولیدی در این کارگروه بررسی شده و از نظر انباشت پرونده نیز کمترین پرونده را در سطح کشور داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی همچنین از راه‌اندازی نمایشگاه نیازمندی‌های صنایع استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه قطعات مورد نیاز تولیدکنندگان و صنعتگران استان به نمایش گذاشته شده و مخترعان و مبتکران می‌توانند برای تولید این قطعات که از خارج تأمین می‌شود با صنعتگران همکاری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.