وظیفه داریم با جدیت و پیگیری بیشتر دغدغه‌های مردم را رفع کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: شبکه‌ای حمایتی برای رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان در استان ایجاد شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه، با اشاره به راه‌اندازی مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی و اقتصادی، آن را مرکز انسجام و نظم‌دهی بیشتر به منظور رفع موانع تولید و حمایت از کارآفرینان دانست و گفت: اکنون شبکه‌ای حمایتی برای رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان در استان ایجاد شده است.

هدایت حاتمی  به تحریم‌های ظالمانه، تنگنا‌های اقتصادی و کرونا به عنوان عوامل موثر در ایجاد مشکلات برای واحد‌های تولیدی اشاره کرد و افزود: امروز وظیفه داریم با جدیت و پیگیری بیشتر مشکلات و دغدغه‌های مردم را رفع کنیم و در این مرکز بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم را باز کنیم.

او اظهار داشت: در کنار فعالیت این مرکز کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نیز با همان کیفیت و جدیت در برگزاری، رفع مشکلات و تحقق مصوبات فعالیت خود را ادامه خواهد داد و شبکه‌ای حمایتی را برای کمک به واحد‌های تولیدی، اقتصادی و سرمایه گذاران و کارآفرینان ایجاد خواهیم کرد.

حاتمی با بیان اینکه همدلی، همراهی و همفکری رمز موفقیت کار‌ها به ویژه بهبود فضای کسب و کار استان، رفع موانع تولید، احیای واحد‌های راکد و افزایش اشتغالزایی است؛ اظهار داشت: در این مرکز باید کار‌ها با همت بیشتری دنبال شود و در واقع به عنوان دبیرخانه‌ای فعال برنامه ریزی و سیاست دهی نیز انجام دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری حضور جدی و موثر نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها را در این مرکز به عنوان گامی موثر برای حل مشکلات ذکر کرد و گفت: با سرعت و کیفیت مطلوبی تلاش می‌شود تا به موانع سر راه تولید و اشتغال استان رسیدگی شود که مسیر توسعه کما فی سابق تداوم یابد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار