کمک به رفع فقر و محرومیت از سوی جوانان اهوازی

امروزه جهاد یعنی برداشتن نخستین قدم برای گرفتن دست‌هایی که گرفتار فقر و محرومیت هستند و این قدم‌ها به دست جوانان جهادگر میسر ‌می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهاد یعنی برداشتن نخستین قدم برای گرفتن دست‌هایی که گرفتار فقر و محرومیت هستند و این قدم‌ها جز به دست جوانان جهادگر میسر نیست، جوانانی که در راه کمک به هم نیازمندان هر توانی که داشته باشند به کار می‌برند.

گروه جهادی شهید عباس دانشگر سازمان بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) در اهواز، گروهی که برای جهاد خود را آماده کرده اند، حالا برای کمک به دانش آموزان پیش قدم شدند، این جوان‌ها از هر قشری هستند چه دانش آموز و چه دانشجو و صاحب کسب و کار یا کارمند.

سیدکریم دانشوریان مسئول گروه جهادی شهید دانشگر  در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: به یاری جهادگران و با کمک خیرین و حمایت بسیج سازندگی از بخش بازسازی مدارس آموزش و پرورش استان، مدارسی که میز و نیمکت هایشان مشکل داشت و قابل استفاده نبودند را شناسایی کردیم و کار تعمیرات و بازسازی آنها را انجام دادیم.

او بیان کرد: تلاش کردیم تا با کمترین هزینه کار جوشکاری، تعمیر و رنگ آمیزی این نیمکت‌ها و وسایل را انجام دهیم و هزینه‌ای که نزدیک به ۴۰ میلیارد ریال ممکن بود در برداشته باشد را با ۱۰ میلیارد ریال انجام دادیم.

دانشوریان همچنین با اشاره به زحمات جهادگران افزود: نزدیک به ۴۰ هزار میز و نیمکت مدارس در سراسر استان تعمیر شد و همچنین این فعالیت همچنان ادامه دارد و در شهرستان شوش با صحبتی که با خیران و صاحبان کسبه داشتیم، حساب دفتری ۱۵۰ خانوار را که مبالغ کم بودند تسویه حساب کردیم.

مسئول گروه جهادی شهید دانشگر ادامه داد: در تمام لحظاتی که با کمک از خیران، دست محرومی را می‌گیریم زیباترین زمان برای درک پشتیبانی خداوند از ما است و خانواده‌هایی  در مناطقی مانند کوی مدرس، چهارصد دستگاه و حصیر آباد اهواز هزینه اجاره شان را نمی‌توانستند پرداخت کنند که با یاری خداوند و کمک جهادگران و مردم مهربان پرداخت شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.