صدور موافقت اولیه برای احداث بازارچه صنایع‌دستی در اسفراین

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین از صدور موافقت اولیه برای احداث بازارچه صنایع‌دستی در این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  عبدالله سهرابی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین گفت  : با توجه به گزارش بازدید کارشناس و طرح موضوع و بررسی در جلسه کمیته فنی بررسی تقاضا در معاونت برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری این اداره کل، با کلیات طرح احداث بازارچه صنایع‌دستی در اسفراین موافقت شد.

او با بیان اینکه صدور موافقت اصولی پس از تأیید نقشه‌های معماری اجرایی پروژه انجام خواهد شد، تصریح کرد: این بازارچه در محور اسفراین به سنخواست و در روستای چهار برج احداث می‌شود و متقاضی آن دهیاری روستا است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین گفت: میزان سرمایه‌گذاری برای احداث این بازارچه ۶ میلیارد و ۷۰۲ میلیون ریال و در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع پیش‌بینی شده است.


بیشتر بخوانید


شهرستان اسفراین در جنوب شرقی استان خراسان شمالی قرارگرفته و از شمال به شهرستان بجنورد، از شمال شرقی به شهرستان شیروان، از شرق به شهرستان فاروج، از غرب به شهرستان جاجرم و از جنوب و جنوب شرقی به استان خراسان رضوی محدود می‌شود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.