استعلام سواد آموزان بدون مراجعه به واحد سواد آموزی

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکان استعلام سواد آموزان بدون مراجعه به واحد سواد آموزی ادارات برای آموزش دهندگان استان فراهم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حمدالله خواهش نیک معاون سواد آموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به محدودیت‌های کرونایی از این پس آموزش دهندگان با دریافت نام کاربری و کلمه عبور می‌توانند بدون مراجعه به اداره‌ها و واحد‌های سواد آموزی خودشان برای سواد آموزان استعلام کنند.

خواهش نیک افزود: بر اساس اعلام اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نهضت سوادآموزی کشور، آموزش دهندگان فعال که در سال‌های گذشته با نهضت سواد آموزی همکاری داشتند کد ملی خود را از طریق تلفن همراهی که به نام خود آنهاست به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ پیامک کنند تا نام کاربری، کلمه عبور و لینک راهنمایی استفاده از سامانه برای آنها ارسال شود.

او با بیان اینکه فرهنگیان و کارمندان ادارات که تمایل دارند در آموزش سواد آموزان همکاری کنند نیز می توانند کد ملی خود را به این سرشماره ارسال کنند، گفت: فرصت ارسال پیامک کد ملی تا ۲۰ آبان تعیین شده و پس از آن ترتیب اثر داده نمی‌شود.
 
خواهش نیک گفت: بر اساس اعلام سازمان نهضت سواد آموزی کشور افرادی که کد ملی خود را به سرشماره ۱۰۰۰۸۸۹۹ ارسال می‌کنند باید دارای گواهی قبولی مهارت‌های تدریس از جهاد دانشگاهی نیز باشند.

او ثبت نام از دوره سواد آموزی تا پایان دی ماه و در دوره‌های انتقال و تحکیم را تا ۱۵ آذر اعلام کرد و افزود: آموزش دهندگان فعال که نام کاربری و کلمه عبور دریافت می‌کنند خودشان استعلام را انجام دهند و نیاز به حضور آنان در ادارات نیست.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا صویلاتی
۰۸:۵۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
هرچی وارد سامانه میشم رمز عبور اشتباه می نه خواهشن راهنمایی کنید