حفظ سلامت مردم از واجبات است

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : حفظ سلامت مردم از واجبات است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا برای همگان لازم و ضروری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : هیچ کس حق ندارد سلامت مردم را به خطر بیندازد و رعایت دستورالعمل های بهداشتی یک وظیفه همگانی است که باید با دقت و جدیت تمام انجام شود و باکسانی که از این دستورالعمل‌ها تخطی می‌کنند باید برخورد قهری صورت گیرد.

او با توجه به وضعیت قرمز سرپل ذهاب در زمینه ابتلا به کرونا گفت : مردم این شهرستان در موج اول و دوم بیماری کرونا ثابت کردند که پای کار هستند و به فضل الهی و رعایت کردن دستورالعمل های بهداشتی و همکاری آن‌ها از موج سوم شیوع این بیماری منحوس نیز عبور خواهیم کرد.

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع ستاد ملی مقابله کرونا افزود: اتحاد و انسجام مردم و مسئولان در تقابل با این بیماری بسیار مهم است از این رو در وضعیت کنونی باید اختلافات را کنار گذاشت و با یاری یکدیگر این بیماری منحوس را ریشه کن کنیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب، دستگیری از نیازمندان را بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: دراین شرایط که بسیاری از کسب و کار‌ها تعطیل شده و بسیاری از مردم منابع درآمدی خود را از دست داده اند باید به یاری آن‌ها بشتابیم و علاوه بر نهاد‌های حمایتی، خیران جامعه نیز باید وارد میدان شوند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.