توسعه و ارتقای شبکه دیتای خانگی مشترکان در سوسنگرد

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با انجام عملیات‌های فنی و با برقرار کردن یک لینک GE جدید، پهنای باند شبکه دیتای خانگی مشترکان در سوسنگرد دو برابر افزایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به شرایط موجود و استفاده روز افزون مردم از اینترنت جهت انجام فعالیت‌های روزمره، ارائه خدمات مطلوب به منظور جلب رضایتمندی مشتریان امری ضروری محسوب می‌شود.

او با بیان اینکه عملیات توسعه و ارتقای شبکه دیتای خانگی مشترکان شهرستان سوسنگرد با افزایش ۱۰۰ درصدی پهنای باند انجام شد، افزود: با برقرار کردن لینک دوم GE، پهنای باند به ۲ گیگا بایت بر ثانیه افزایش و شبکه دیتای خانگی مشترکان تلفن ثابت در شهرستان سوسنگرد بهبود و ارتقا یافت.

فلاح زاده اظهار داشت: با ارتقا یافتن شبکه دیتا در این شهرستان، مشترکان دیتای خانگی از خدمات اینترنت با کیفیت و سرعت بالاتری بهره‌مند شدند.

پس از افزایش میزان مصرف اینترنت به دلیل شیوع ویروس کرونا و لزوم ارائه خدمات بر بستر اینترنت با کیفیت مطلوب، با تأمین و نصب تجهیزات فنی ضمن افزایش دو برابری پهنای باند، زیرساخت‌های لازم برای واگذاری خدمات اینترنت پرسرعت خانگی فراهم شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.