مزار رویان به حالت قبل بازگشت

تصویر بانوان در آرامگاه رویان که با رنگ پوشانده شده بود دوباره به حالت اولیه بازگشت.

علی شادمان فرماندار شهرستان نور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه پوشاندن تصویر زنان از روی سنگ قبر‌های آرامگاه شهر رویان یک خطای فردی بود، گفت: این خطا دوباره رفع اثر شد و همه رنگ‌هایی که بر روی تصویر قبور بانوان این آرامگاه ریخته شده بود پاک شد.

او افزود: تذکرات لازم نیز به کسانی که این خطای انسانی را انجام داده بودند داده شد.

فرماندار شهرستان نور ادامه داد: پوشاندن تصویر بانوان از روی سنگ قبر‌ها، نه سیاست نظام است و نه برگرفته از مصوبات دستگاه‌های اجرایی شهر، بلکه تنها ناشی از یک خطای فردی بود.

بیشتر بخوانید:

علی شادمان گفت: شایسته بود رسانه‌ها نیز پس از اطلاع از این خطای فردی،  آن را به مسئولان شهر و شهرستان اطلاع می‌دادند تا در همان دقایق اولیه ، این خطا رفع اثر می‌شد.

او گفت: متاسفانه برخی رسانه‌های معاند این خطای فردی را دستمایه اغراض سیاسی خود قرار دادند در حالیکه بسیاری از مشکلات از جمله تبعیض نژادی در جهان وجود دارد که در قبال آن سکوت می‌کنند.

فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه مردم شهر رویان انسان‌های دانا و فهیم هستد، از صبر و بردباری خانواده‌هایی که قبور متعلق به آن‌ها بود و اجازه فرصت طلبی به رسانه‌های بیگانه را ندادند نیز قدردانی کرد.
 
تعدادی از شهروندان رویان، عصر پنجشنبه که برای زیارت اهل قبور و فاتحه‌خوانی به آرامگاه این شهر رفتند، با سنگ قبر‌های مخدوش شده‌ای مواجه شدند که تصویر روی آن با رنگ پوشانده شده بود، موضوعی که سبب ناراحتی بستگان متوفیان شده بود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار