مدیرکل کمیته امداد استان ایلام :

بیش از ۲۸۰ واحد مسکونی به مددجویان فاقد مسکن در ایلام واگذار شد

موسی نژاد گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۸۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان فاقد مسکن کمیته امداد در سراسر استان ایلام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۸۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان فاقد مسکن این نهاد در سراسر استان شده است.

او  افزود: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

موسی نژاد مطرح کرد: این تعداد واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد ، خیرین و سپاه استان در مناطق محروم ساخته و تحویل این خانواده‌ها شده است.

او با عنوان اینکه هم اکنون نیز ۶۷ واحد مسکونی برای مددجویان این استان در حال ساخت است ، اظهار کرد: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی نیز ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه بهسازی واحد‌های مسکونی مددجویان یکی دیگر از خدمات این نهاد در حوزه مسکن است بیان کرد: در این مدت نیز حدود ۴۳۰ مورد بهسازی مسکن برای مددجویان امداد استان انجام گرفته که در این زمینه نیز سه میلیارد و ۸۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

او با عنوان اینکه توانمندسازی خانواده‌های مددجو یکی از مهم‌ترین برنامه‌های امداد استان ایلام است ، افزود: ساخت مسکن یکی از مهم‌ترین محور‌های امداد برای خانواده‌های مددجو و در عین حال گرانترین خدمت امداد به نیازمندان به حساب می‌آید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.