برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل البرز

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز گفت: جلسه شورای پدافند غیرعامل استان البرز همزمان با نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، فردی، معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز با بیان این که  جلسه شورای پدافند غیرعامل استان البرز که با حضور اعضای این شورا در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد،گفت:  به ضرورت به کارگیری اصول پدافند غیرعامل در مورد مراکز، اماکن و تاسیسات حائز اهمیت موجود و در دست اجرا بر اساس اولویت بندی تاکید شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز افزود: امروزه تهدیدات نوین مثل گذشته نظامی نیست بلکه تهدیدات سایبری، شیمیایی، پرتابی، کالبدی و زیستی است و این موضوع بحث و بررسی شد و مصادیق آن در این جلسه مطرح شد.

فردی افزود: در این جلسه مقرر شد همه دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای سطح دانش فنی کارشناسان خود نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی در حوزه پدافند سایبری با هماهنگی اداره کل پدافندغیرعامل استانداری اقدام کنند.

او گفت: همه فرمانداری‌های شهرستان‌ها و مرکز استان البرز موظفند برای آمادگی بیشتر و بررسی مشکلات در هفته پدافند غیرعامل با حضور کارگروه‌ها رزمایش برگزار کنند.

انتهای پیام / ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.