پلمب ۲ هزار و ۵۱۷ واحد صنفی متخلف در لرستان

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: ۲ هزار و ۵۱۷ واحد صنفی متخلف استان از ابتدای شیوع کرونا تا کنون به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های مقابله با این ویروس پلمب و تعطیل شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، اسکندر فلاح‌وند،معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان اظهار داشت: فعالیت گشت‌های مشترک نظارتی روزانه به صورت مستمر تداوم دارد و تاکنون نیز ۱۶ هزار و ۹۷۳ واحد صنفی در استان بازدید شده است.

او افزود: تاکنون هفت هزار و ۳۴۱ واحد صنفی متخلف استان تذکر و اخطار دریافت کردند و در صورت مشاهده هر موردی بدون هیچگونه اغماضی اقدام قاطع در مقابل متخلفان صورت می‌گیرد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان ادامه داد: همچنین در راستای رسیدگی به شکایات مردمی استان تاکنون ۱۶۴ شکایت شهروندان از واحد‌های صنفی منجر به تذکر، پلمب و اخطار شده است.

فلاح‌وند گفت: از مردم و صاحبان اصناف تقاضا می‌شود به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان، توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و به جز موارد ضروری از منزل خارج نشوند.

بیش از ۵۱ هزار پروانه کسب واحد‌های صنفی در لرستان صادر شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار