در گزارش باشگاه خبرنگاران جوان بخوانید؛

فروش اجناس سرقتی با جعبه اجناس دیگر / آیا فروش کارتن خالی در سایت دیوار مجاز است؟

فروش کارتن‌های خالی در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی به راه حلی برای فروش اجناس سرقتی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند وقتی هست که در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی و اقلام دست دوم مانند دیوار، شاهد فروش اجناسی نظیر کارتن یخچال، تلویزیون، مانیتور و ... با قیمت‌های متفاوت هستیم که این اقدام برای مخاطبان، خریداران و فروشندگان اجناس بسیار عجیب است.

پس از پیگیری‌های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از فروشندگان و خریداران این اجناس مشخص شد که برخی افراد برای اینکه بتوانند کالای بدون کارتن خود را به قیمت کالای جعبه دار به‌ فروش برسانند، اقدام به خرید آن می‌کنند.

البته در برخی از جعبه‌ها شماره سریال آن جنس زده شده و اگر هموطنان دقت بیشتری داشته باشند، می‌توانند فریب این اقدام را نخورند و از خریدن اجناس دست دوم بدون کارتن با قیمت بالا خودداری کنند.

بهتر است در نظر داشته باشید که سریال و یا کد هر جنس روی دستگاه و جعبه آن زده شده است و در صورتی که با یکدیگر تطابق نداشته باشند، مشخص می‌شود که بین آن جعبه و جنس ارتباطی وجود ندارد.

کارتن خالی

گفتنی است؛ برخی از خریداران این کارتن‌ها نه تنها کالا برای خودشان نیست، بلکه ممکن است تلوزیون، یخچال و ... سرقتی را نیز در پوشش این جعبه‌های خریداری شده به فروش برسانند.

کارتن خالی


بیشتر بخوانید


بهتر است هموطنان با هوشیاری و دقت کامل اقدام به خرید اجناس دست دوم این چنینی کنند، تا اجناس سرقتی، ناسالم و... را خریداری نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار