چند مرکز درمانی در خوزستان با بیمه تامین اجتماعی قرارداد دارند؟

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه بیش از ۲ هزار موسسه درمانی با تامین اجتماعی استان قرارداد دارند، گفت: پرداخت مطالبات به موسسات طرف قرارداد به روز انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: سازمان تامین اجتماعی در استان در بخش درمان غیرمستقیم با ۲ هزار ۷۳۴ پزشک، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی، مراکز کلینیکی و پاراکلینیکی، مراکز درمانی و بیمارستانی طرف قرارداد است.

او به پرداخت مطالبات به روز به موسسات طرف قرارداد تامین اجتماعی در خوزستان اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای امسال بیش از ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال به مراکز دانشگاهی و غیر دانشگاهی پرداخت شده است.

جلیلی با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات به مراکز دانشگاهی دولتی استان به روز شده و مطالبات مراکز غیردانشگاهی تا مرداد امسال پرداخت شده است، اظهار کرد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، ۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز به مراکز دانشگاهی و غیردانشگاهی پرداخت شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان علت تسریع در پرداخت مطالبات موسسه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی را افزایش توان ارائه خدمت درمانی و پزشکی به جامعه هدف در شرایط سخت شیوع کرونا عنوان کرد و ادامه داد: بحران شیوع ویروس کرونا هزینه‌های درمانی جامعه زیرپوشش تامین اجتماعی را به شدت افزایش داده است.

جلیلی با بیان اینکه در خوزستان ۳۰ مرکز درمانی-ملکی تامین اجتماعی در بخش درمان مستقیم به بیمه شدگان ارائه خدمت می‌کنند، تصریح کرد: ۲۳۷ پزشک عمومی، ۲۲۰ متخصص، ۴۷ دندانپزشک و یک هزار و ۶۰۰ پرستار و کادر درمانی در مراکز ملکی در حال ارائه خدمت به بیماران هستند.

او در پایان تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی برای رضایتمندی مردم و بیمه شدگان، همه توان و تلاش خود را به منظور ارتقای سطح کمی وکیفی خدمات بکار گرفته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار