خطرناک شدن موج سوم بیماری کرونا

فرماندار قصرشیرین گفت : مردم برای مهار و کنترل موج سوم بیماری کرونا باتوجه به خطرناک شدن و سرعت بالای این بیماری ویروسی، موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : باتوجه به همه گیری این بیماری ویروسی مردم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را جدی بگیرند تا شاهد خسارات جبران ناپذیر این بیماری خطرناک نباشیم.

او گفت : مردم باید در منازل خود بمانند و حتما در بیرون از منزل از ماسک استفاده کرده و از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: ستاد بازرسی کرونا بر واحد‌های صنفی و همین طور ادارات و دستگاه‌های مختلف نظارت دارد و در صورت مشاهده تخلف بهداشتی بدون هیچ اغماضی با متخلفان برخورد می‌کند.

تاتار گفت: محدودیت‌های کرونایی در قصرشیرین تا اطلاع ثانوی شامل بسته‌شدن درب آرامستان‌ها، ممنوع شدن اعلام مجالس ترحیم و خاکسپاری در فضای مجازی و کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی، پرهیز از تجمع و برگزار نکردن مجالس عزاداری و شادی، اجباری شدن ماسک در ادارات و اماکن عمومی و برخورد با متخلفان سلامت مردم در شهرستان اجرا شده است.

او از توزیع ۱۰۰ میلیون ریال کمک‌های مومنانه تشکل مردم نهاد امید حامی قصرشیرین به افراد نیازمند خبر داد و ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد بازوان توانمند دولت هستند و در شرایط بد اقتصادی که با وجود تحریم‌های ظالمانه، مشکلاتی بر مردم تحمیل شده و با وجود سختی‌های ناشی از کرونا و محدودیت‌های این بیماری سازمان‌های مردم نهاد پتانسیل و ظرفیت بسیار خوبی برای شناسایی افراد نیازمند و جمع آوری کمک‌های خیرخواهانه به مردم هستند.

او با تقدیر از مسئول و اعضای این سازمان مردم نهاد گفت: در این شرایط که مردم مشکلات زیادی از نظر اقتصادی متحمل می‌شوند این یک حرکت خداپسندانه و بسیار ارزشمند است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار