تخریب کوخه‌های زنده گیری پرنگان شکاری در هندیجان

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هندیجان گفت: تخریب ۲ باب کوخه و جمع آوری ۴ رشته تور زنده گیری پرندگان شکاری و چندین رشته طناب از متخلفان صید و شکار با تلاش محیط بانان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مصطفی حق زاده رئیس و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست هندیجان با اشاره به گشت زنی و پایش مناطق حفاظت شده و سواحل خلیج فارس با تلاش محیط بانان این شهرستان گفت: در گشت زنی‌ها محیط بانان موفق به تخریب ۲ باب کوخه و جمع آوری ادوات صید از قبیل؛ ۴ رشته تور شکار پرندگان شکاری و چندین رشته طناب شدند.

او با بیان اینکه همچنین در این پایش یک بهله دلیجه، ۲ قطعه یاکریم و یک قطعه تیهو کشف شد، اظهار داشت: پرندگان پس از اطمینان از سلامت به دامان طبیعت بازگشتند، ضمن اینکه تعدادی راکب موتور سیکلت شناطه‌ای با ورود خودروی سازمانی که از صبح وارد منطقه استحفاظی شد از محل متواری شدند.

به گفته حق زاده، طی روزهای گذشته نیز ۵ باب کوخه تخریب و ادوات صید از قبیل ۱۰ رشته تور، چندین رشته طناب توقیف و یک بهله پرنده شکاری دلیجه، یک قطعه کبوتر وحشی و یک عدد موش جربیل پس از اطمینان از سلامت در طبیعت رها شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.