لزوم رسیدگی به مشکلات مردم از سوی فرماندار اندیکا

امام جمعه اندیکا گفت: ما از فرماندار جدید انتظار داریم برای رسیدگی به مشکلات مردم به ساعت کاری اداری اکتفا نکند بلکه با تلاش شبانه روزی پیگیر امور باشد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: خداوند را شاکریم دوران بلاتکلیفی مردم اندیکا پس از سه ماه گذشت و برادر عزیز و دلسوز به عنوان فرماندار این شهرستان منصوب شد.

او بیان داشت: ما از فرماندار جدید انتظار داریم برای رسیدگی به مشکلات مردم به تایم اداری اکتفاء نکند بلکه با تلاش شبانه روزی پیگیر امورات باشد. توجه به موضوعات فرهنگی از جمله احیای مساجد شهرستان از جمله نکات دیگری بود که در این جلسه به آن تأکید شد.

موسوی ادامه داد: نوذری چهره شناخته شده‌ای برای همه مردم و فرد امتحان پس داده‌ای است. شخصیتی مومن، باتجربه، کاربلد، دلسوز و دغدغه مند، مردمی، و دارای مقبولیت در بین مردم و مسئولان و در یک کلام فرمانداری در تراز انقلاب اسلامی است و ان شاءالله با تمام توان در کنار ایشان خواهیم بود و حمایت خواهیم کرد تا بلکه شاهد یک حرکتی نو در نوکری مردم و پیگیری مشکلات و معضلات شهرستان باشیم.


بیشتر بخوانید

  • فرماندار اندیکا معارفه می‌شود

    امام جمعه اندیکا در پایان ضمن تأکید بر اینکه انتصاب امرالله نوذری بر اساس شایسته سالاری بوده و نه طایفه گرایی گفت: از همه کسانی که در انتصاب او عنایت لازم را داشتند، از جمله از نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار، نماینده پرتلاش و انقلابی مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.