پیشنهاد کنترل تردد ورودی دیلم به ستاد استانی کرونا فرستاده شد

فرماندار دیلم گفت: با توجه به اینکه این شهر ورودی استان بوشهر به شمار می‌رود، پیشنهاد کنترل تردد جاده ورودی‌ در روز‌های آخر هفته به ستاد استانی فرستاده شده است.

پیشنهاد کنترل تردد ورودی دیلم به ستاد استانی کرونا فرستاده شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  احمد دشتی فرماندار دیلم در جلسه مشترک پدافند غیرعامل و شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دیلم بیان کرد: با توجه به اینکه این شهر ورودی استان بوشهر است، پیشنهاد کنترل تردد جاده ورودی را در روز‌های آخر هفته به ستاد استانی ارسال کرده‌ایم که این مساله نیاز به تصویب در ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.

او همچنین با تشکر از تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران در ایام مواجهه با کرونا عنوان کرد: استان بوشهر در موضوع رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نسبت به بسیاری از استان‌ها در وضعیت بهتری قرار دارد.

فرماندار دیلم از دستگاه‌های اجرایی مانند صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و اتاق اصناف نیز خواست گشت‌های نظارتی خود را تشدید کنند.

دشتی گفت: با توجه به اینکه مردم از لحاظ اقتصادی وضعیت خوبی را سپری نمی‌کنند، تمایل زیادی برای تعطیلی صنوف نداریم، ولی مواقعی که متصدیان نکات بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برای تعطیلی واحد صنفی متخلف اقدام می‌شود.


بیشتر بخوانید


امام جمعه دیلم هم گفت: مردم مانند گذشته با همراهی مسئولان برای پیشگیری از کرونا کمال همکاری را داشته باشند.

حجت‌الاسلام محمود اسدی بیان کرد: با توجه به شرایط  کنونی کشور و برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، آیین نماز جمعه را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم نیز بیان کرد: برای مقابله با بیماری کرونا بازدید‌های مشترک و انفرادی از اصناف و اماکن روزانه انجام می‌شود.

ایرج زنده بودی عنوان کرد: تا کنون در شهرستان دیلم ۴۸۱ مبتلا به کرونا شناسایی شده است.

همچنین حجت‌الاسلام حسینی نماینده دادستان شهرستان دیلم با تاکید بر فرهنگ سازی مناسب برای همراه کردن مردم در امر پیشگیری گفت: دادستانی این شهرستان، آمادگی کامل دارد که به تخلفات و مقابله با افرادی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند، رسیدگی کند.

شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد و با استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد همسایه است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.