حمایت ۲۹ هزار نیکوکار یزدی از ایتام

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یزد گفت: بیش از ۲۹ هزار حامی نیکوکار در استان از چهار هزار یتیم حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، غلامرضا مشعلچی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزدگفت: بیش از ۲۹ هزار حامی نیکوکار در استان  حمایت ۴۰۰۰ نفر از ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌دارند.

او افزود: حامیان نیکوکار یزدی در نیمه نخست امسال ۱۱ میلیارد و ۳۳۳ میلیون تومان به ایتام و فرزندان نیازمند غیر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: مردم خیراندیش استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا ثبت‌نام در سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir یتیم و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

او یادآور شد: طرح "هر کارمند، حامی فرزند معنوی" از طریق هماهنگی و تعامل با سازمان‌ها وادارات و استفاده از ظرفیت بالقوه کارکنان دستگاه‌های اجرائی استان برای حمایت مادی و معنوی از فرزندان نیازمند و یتیم در حال اجراست و دبیرخانه این طرح در محل استانداری یزد و متناظر با آن در فرمانداری‌ها تشکیل‌شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار