امکان دانلود Watch Dogs: Legion پیش از عرضه نهایی فراهم شد

یوبی سافت به کاربران خود اجازه می‌ دهد که بازی مورد انتظار Watch Dogs: Legion را پیش از عرضه نهایی دانلود کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اطلاعات منتشر شده بازی  Watch Dogs: Leigon اواخر این هفته به بازار جهانی عرضه خواهد شد. اکنون شرکت یوبی‌سافت تصمیم گرفته اخبار خوبی را برای طرفداران سری بازی‌های Watch Dogs به اشتراک بگذارد. بر اساس این خبرها کاربران و خریداران این عنوان می‌توانند بازی را پیش از عرضه دیجیتالی آن بر روی کنسول‌های خود دانلود کنند.

شرکت یوبی‌سافت به تازگی اطلاعاتی در رابطه با بارگیری زودهنگام این عنوان در اختیار کاربران قرار داده تا افراد زودتر از زمان در نظر گرفته شده به بازی مذکور دست پیدا کنند. طبق اطلاعات جدید حجم فایل ارائه شده برای دانلود زودهنگام بازی Watch Dogs: Legion بالا نیست و کاربران رایانه‌های شخصی می‌توانند با ۴۰.۴ گیگابایت حجم اینترنت این بازی را دانلود کنند.

عنوان مورد نظر برای کاربران پلی استیشن و ایکس باکس به ترتیب ۳۳ و ۳۷ گیگابایت حجم دارد. افراد از این هفته می‌توانند زودتر از زمان عرضه نهایی بازی آن را دانلود کنند. البته شرکت مایکروسافت اظهار داشته که زمان دانلود زودهنگام بازی Watch Dogs: Legion برای هر پلتفرم متفاوت خواهد بود.

زمان عرضه نهایی Watch Dogs: Legion


بیشتر بخوانید


زمان عرضه نهایی Watch Dogs: Legion

زمان دریافت ابتدایی این بازی از تاریخ ۲۴ اکتبر برای رایانه‌های شخصی آغاز می‌شود و در تاریخ ۲۷ اکتبر به کنسول پلی استیشن ۴ می‌آید. دارندگان کنسول ایکس باکس وان از اکنون می‌توانند بازی مورد نظر را دانلود کنند. بازی Watch Dogs: Legion همچنین در سال جاری برای کنسول‌های نسل جدید عرضه خواهد شد.

این عمل با استفاده از یک بروزرسانی‌ نرم افزاری قابل انجام است و کاربران نیازی به خرید نسخه جدید بازی را ندارند. این بروزرسانی برای دارندگان ایکس باکس جدید در تاریخ ۱۰ نوامبر فعال می‌شود در حالی که دارندگان پلی استیشن ۵ باید تا ۱۲ نوامبر صبر پیشه کنند. گفتنی است؛ بازی مورد انتظار Watch Dogs Legion در تاریخ ۲۹ اکتبر برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. این بازی در همان تاریخ بر روی سرویس استریم بازی استادیا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار