۷۳ درصد مسکن مهر در دولت تدبیر و امید تکمیل شد

فرماندار شهرستان اسکو با اشاره به وجود ۳۷ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید سهند گفت: ۲۷ هزار واحد معادل ۷۳ درصد از مجموع واحد‌های مسکن مهر این شهر در دولت تدبیر و امید تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، رضی منش فرماندار شهرستان اسکو گفت: تا قبل از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تنها ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید سهند ساخته شده بود.

او گفت: در دولت تدبیر و امید، مسکن مهر شهر جدید سهند به عنوان تکلیف حاکمیتی، با وجود مشکلات، چالش‌ها و نقد‌های جدی در کنار ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در این طرح، با قوت تمام پیگیری شد و به اتمام رسید.

او با بیان اینکه شرکت عمران شهر جدید سهند به عنوان نماینده دولت برای اتمام مسکن مهر این شهر فعالیت کرد گفت: در زمان حاضر تنها ۲۹۰ واحد مسکن مهر دارای نواقصاتی در ارتباط با عدم رعایت استاندارد‌ها به ویژه نصب آسانسورهاست.

 فرماندار شهرستان اسکو گفت: با همت و پیگیری شرکت عمران شهر جدید سهند و مساعدت اداره کل استاندارد، اغلب آسانسور‌های مسکن‌های مهر در این شهر نصب شده است.

او افزود: پیمانکاران طرح‌های مسکن مهر مکلف هستند نسبت به نصب آسانسور در واحد‌های مسکن مهر فاقد آسانسور اقدام کنند، زیرا در غیر این صورت، موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

رضی منش با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی مرتبط با آتش نشانی در مسکن‌های مهر، گفت: با توجه به اینکه اغلب ساختمان‌های شهر جدید سهند بلند مرتبه است، تلاش برای رفع نواقصات مرتبط با اطفای حریق در آن‌ها غیرقابل اغماض و در حال انجام است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار