مجوز تردد شناور‌های حامل مواد مخدر در بوشهر باطل می‌شود

استاندار بوشهر گفت: به منظور برخورد جدی با متخلفان، مجوز تردد شناور‌هایی که در استان اقدام به حمل مواد مخدر می‌کنند با رعایت تشریفات قانونی و قضایی باطل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند  استاندار بوشهر در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر بیان کرد: به منظور برخورد جدی با متخلفان، مجوز تردد شناور‌هایی که در استان اقدام به حمل مواد مخدر می‌کنند با رعایت تشریفات قانونی و قضایی باطل شود تا آسیبی به صیادان و ملوانان زحمتکشی که صادقانه خدمت می‌کنند، وارد نشود.

او افزود: مجموعه‌ای از عوامل در کاهش میزان کشفیات مواد مخدر در استان موثر بوده‌اند که باید از همه عوامل درگیر برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر قدردانی کنیم.

استاندار بوشهر گفت: همه تیم‌های امنیتی و انتظامی استان با حمایت دستگاه قضا پای کار بودند و بخشی از کاهش کشفیات هم مربوط به برخورد‌هایی بوده که در حوزه مقابله با مواد مخدر صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


گراوند، با بیان اینکه تبادل اطلاعاتی بین استانی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر موثر بوده است، ادامه داد: مادر همه آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر است و این معضل خسارات زیادی برای جامعه به دنبال دارد.

او، با اشاره به تغییر شیوه‌های سوداگران مواد مخدر بیان کرد: با وجود استفاده قاچاقچیان مواد مخدر از دریا برای رسیدن به مقاصد خود، اما مجموعه اقدامات و هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی استان در مبارزه با مواد مخدر تاثیرگذار بوده است.

استاندار بوشهر گفت: باید تمام منابع درآمدی قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی کنیم و مورد هدف قرار دهیم تا هر چه بیشتر عرصه برای فعالیت ایشان کم شود.

گراوند با تاکید بر استفاده از روش‌ها و اقدامات فرهنگی برای مقابله با مواد مخدر بیان کرد: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، شیوه‌های تشویقی برای دستگاه‌های ادارای، نشریات و رسانه‌هایی که برای مقابله با آسیب‌های مواد مخدر اقدام می‌کنند، در نظر بگیرد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.