حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان فارس از ورزشکاران اعزامی به رقابت‌های پارالمپیک توکیو

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در مراسم تجلیل از ورزشکاران پارالمپیکی فارس گفت: تا حد توان شرایط تمرین ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک توکیو مهیا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس در جمع ورزشکاران فارسی دارای سهمیه پارالمپیک توکیو با اشاره به کسب موفقیت این ورزشکاران و رکورد شکنی آنان در رقابت‌های مختلف آسیایی و جهانی گفت: اداره کل ورزش و جوانان با تمام توان از شما حمایت می کند.

او بیان کرد: امیدواریم تا نمایندگان فارس در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۱ نه تنها کسب مدال کنند بلکه در چندین رشته شاهد رکورد شکنی آنان باشیم.

عباس حاجی زاده ادامه داد: در استان فارس امکانات برای ورزشکاران جانباز و معلول محدود است که باید با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و همچنین ارتقا شرایط موجود شاهد موفقیت روزافزون ورزشکاران جانباز و معلول فارسی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین با اشاره به اجرای طرح آمایش در استان فارس گفت: در استان در بین ورزشکاران معلول استعداد‌های فراوانی داریم که باید با برنامه ریزی دقیق این استعداد‌ها کشف و پروش یابند.

در مراسم تجلیل از ورزشکاران پارالمپیکی از ساره جوانمردی، سمیرا ارم و سید علی اصغر جوانمردی که در رشته‌های تیراندازی و پرتاب وزنه کسب سهمیه کرده اند و همچنین علی اکبر غریب شی شانس مسلم کسب سهمیه و همچنین رکورد شکنی در رشته وزنه برداری تجلیل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار