سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن؛

برای رسیدن به جایگاه واقعی ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن اصفهان گفت: با تلاش مضاعف بازیکنان نتیجه‌ای در شأن باشگاه ذوب آهن به‌دست می‌آوریم.

زهرا علوی سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب آهن اصفهان، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص بازی‌های این تیم در لیگ برتر هندبال اظهار کرد: پس از شکست برابر سنگ آهن و شهیدشاملی در دو بازی اول، بازیکنان دستوراتی را که در زمین انتظار داشتیم برابر تأسیسات دریایی اجرا کردند تا با یک نمایش منطقی، دو امتیاز را به‌دست آوریم.

او در زمینه شرایط بازیکنان ذوب‌آهن و ابتلا به کرونا گفت: قبل از اعزام به رقابت‌ها، تست PCR من و چهار نفر از بازیکنان تیم مثبت اعلام شد و در دو بازی اول نتوانستیم در کنار تیم باشیم و پس از منفی اعلام شدن تست کرونا در بازی سوم در کنار تیم حضور پیدا کردیم.

علوی درباره وضعیت رقیبان و احتمال قهرمانی بیان کرد: بازیکنان ملی‌پوش در سه تیم شهیدشاملی، سپاهان و اشتادسازه تقسیم شده‌اند که رقیبان قدرتمندی هستند؛ اما نهایت تلاش خودمان را به‌کار می‌بریم تا به اهدافمان دست پیدا کنیم.

او در پایان گفت: ذوب آهن با بازیکنان بومی خود که سال‌های سال برای این تیم زحمت کشیده‌اند پا به این رقابت‌ها گذاشته است و نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا جایگاهی را که در شأن ذوب آهن است به‌دست بیاوریم.

گفتنی‌است شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران، یادواره شهدای مدافع سلامت از ۲۸مهرماه و با حضور ۸ تیم در دو گروه ۴ تیمی به‌صورت مجتمع در سالن شهید سلیمانی فدراسیون هندبال آغاز شده است.

ذوب‌آهن پس از انجام سه دیدار در دور رفت با تحمل دو شکست برابر سنگ آهن بافق و شهیدشاملی به ترتیب با نتایج ۲۲-۲۴ و ۱۷-۳۳ و پیروزی مقابل تأسیسات دریایی با نتیجه ۲۳-۱۹ در جایگاه سوم گروه دوم قرار گرفت.

لازم به ذکر است زمان و محل برگزاری بازی‌های دور برگشت هنوز مشخص نیست، اما از اواخر آبان‌ماه این مسابقات از سرگرفته خواهد شد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.