اجرای۹۲ طرح اشتغال‌زایی با کمک کمیته امداد در خرمشهر

رئیس کمیته امداد خرمشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۹۲ طرح اشتغال‌زایی به مبلغ سه میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان با کمک کمیته امداد خرمشهر اجرا شده است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی ناصر زاده رئیس کمیته امداد خرمشهر گفت: ۹۲ طرح‌ اشتغال‌زایی اجرا شده امسال در زمینه‌های خدماتی، دامداری، کشاورزی، صنایع‌دستی، صنفی و صنعتی بوده است.

او افزود: درخواست‌های اشتغال رسیده به کمیته امداد خرمشهر در این مدت، توسط کارشناس در حال بررسی است.

رئیس کمیته امداد خرمشهر به برشماری دیگر خدمات حوزه اشتغال پرداخت و گفت: ۳۵۱ نفر از خدمات آموزش بهره‌مند شده، برای ۱۵ نفر کاریابی انجام شده و ۹۲۳ طرح توسط همکاران واحد اشتغال در چرخه نظارت و پشتیبانی کمیته امداد شهرستان خرمشهر قرار دارد.

او در ادامه با بیان اینکه طبق مصوبات ابلاغی ۵۰ درصد از طرح‌های ابلاغی اشتغال امسال باید از طریق راهبر شغلی انجام شود، افزود: یک طرح راهبر شغلی در زمینه‌های پرورش بلدرچین در پارسال شناسایی و عقد قرارداد شد و امسال نیز یک طرح راهبر شغلی در زمینه دام‌پروری شناسایی شده و در مرحله عقد قرارداد است.

رئیس کمیته امداد خرمشهر نسبت به حفظ روند رو به جلوی توانمندسازی مددجویان ابراز امیدواری کرد و گفت: نیکوکاران خرمشهری می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری قرض الحسنه در صندوق امداد ولایت یاری گر کمیته امداد در افزایش تعداد و مبلغ وام‌های پرداختی به طرح‌های اشتغال و خودکفایی مددجویان و نیازمندان شهرستان باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.