مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم مطرح کرد؛

آغاز عملیات خط کشی خیابان های اصلی شهر قم

نیک گفت: به منظور نظم بخشی و تسهیل در تردد شهروندان خیابان‌های اصلی و مهم شهر قم بر اساس الویت خط کشی می شوند.

علی نیک،مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، با اشاره به آغاز عملیات خط کشی اظهار کرد: به منظور نظم بخشی و تسهیل در تردد شهروندان خیابان‌های اصلی و مهم شهر در دستور کار سازمان قرار گرفته است و در حال خط کشی این خیابان‌ها بر اساس اولویت هستیم.

او افزود :خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) دیشب از سوی همکاران  سازمان حمل و نقل و ترافیک با کیفیت بسیار بالا و با رنگ سرد خط کشی شد.


مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک قم عنوان کرد: خیابان شهید فاطمی با طول تقریبی ۱۱۰۰ متر در پنج لاین تردد شامل یک خط ویژه، دو خط تردد عادی، یک خط پارک خط کشی شده است که خط دوچرخه با دو مسیر رفت و برگشت در آینده تکمیل خواهد شد.


او گفت: خط کشی معابر اصلی بر اساس الویت با رنگ سرد و بر اساس آلبوم طراحی شده از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون ریال   از محل منابع داخلی سازمان حمل و نقل و ترافیک  در شب‌های آتی انجام خواهد شد.


 نیک ضمن  تشکر از شهروندان قانونمند شهر قم افزود: خط کشی یکی از عوامل اصلی نظم بخشی و تسهیل تردد در ترافیک شهری است، لذا از همشهریان  تقاضا داریم بین خطوط رانندگی کنند.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک قم با بیان این که زمان و مکان خط کشی ها اطلاع رسانی خواهد شد، ادامه داد: شهروندان ضمن رعایت قانون و مقررات  از تردد در مسیر‌های در حال خط کشی خودداری  و  از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.